Info overige vrijwilligers

[efcb-section-conference layout=”small” import=”” title=”Info overige vrijwilligers (2022)” image=”” date=”” datetext=”” location=”” view_text=”Aanmelden? Klik hier” view_url=”https://www.survivalrunzeist.nl/vrijwilligers/” hide_register_button=”no” youtube_code=”” background_image_desktop=”” background_image_tablet=”” background_image_mobile=”” background_color=”#000000″ title_font_color=”” date_location_color=”” register_button_background=”” register_button_color=”” title_font_size=”” date_location_font_size=”” register_button_font_size=”” margin_top=”-200px” margin_bottom=”” calendar_text=”” hide_calendar=”yes” entities=””][/efcb-section-conference][efcb-section-event-description title=”Beste Vrijwilliger,” text_alignment=”center” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”#ffe348″ margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Bedankt dat je ons komt helpen met de Survivalrun Zeist 2023

Je zult een eerste concept indeling ontvangen in de tweede week van maart en de definitieve indeling volgt de week daarna. Hierin staat dus waar je bent ingedeeld en ook hoe laat en bij wie je je moet melden. Kijk ook even in je spam box want mogelijk is het bericht daarin beland. Hieronder vind je de algemene informatie en specifieke instructies per taak. Uiteraard zullen de teamleiders jullie nog verder op weg helpen. [/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”ALGEMENE INFORMATIE” text_alignment=”left” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Waar moet je zijn: De survivalrun vindt plaats op en bij het terrein van FIT, Badmeester Schenkpad 12 in Zeist. We willen je vragen om je te melden in het clubgebouw van Fit naast de atletiekbaan. Je vindt het clubgebouw op het terrein van de atletiek vereniging (door het hek en rechts aanhouden).

Parkeren: Indien je met de auto bent kun je parkeren op de strook langs de camping (net voor de slagboom van de camping links).

Hoe laat moet je er zijn: De meldtijd verschilt per taak en staat daar ook vermeld. Het clubgebouw is al om 07:00 open. Koffie en thee zijn daar beschikbaar en misschien kun je ons nog helpen met de laatste voorbereidingen. Zorg dat je uiterlijk 10 minuten voor de meldtijd aanwezig bent dan kun je je lunchpakket en andere benodigdheden ophalen.

Lunch: Je krijgt bij het aanmelden ook een lunchpakket (eten en drinken).

Kledingtips: Je staat de hele dag buiten dus zorg voor voldoende (lagen) kleding, muts, regenkleding of cape en waterdichte schoenen. Juryposten en andere vrijwilligers die buiten staan krijgen een hesje zodat ze herkenbaar zijn. Dit hesje na afloop graag inleveren in het clubgebouw.

Wanneer ben je klaar? Afhankelijk van je taak en altijd in afstemming met je teamleider. Als je klaar bent met je taak, ben je welkom in het clubhuis voor een warme snack. Daarna kun je óf helpen afbreken, of naar huis gaan. Blijf niet hangen in het clubgebouw.

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”INFORMATIE VRIJWILLIGERS REGISTRATIE” text_alignment=”left” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Meldtijd: 8:30, melden bij Micha Müller of Marije Siemann

Vrijwilligers in het startvak: Je bent verantwoordelijk voor het op tijd (om de paar minuten) starten van de juiste deelnemersgroepen. Bij het startvak controleer je, aan de hand van de startlijst, of alle deelnemers van de startgroep aanwezig zijn. Alle aanwezigen moeten worden afgestreept. Zo nodig kun je de omroeper inschakelen om afwezigen om te roepen. Ook controleer je of het wedstrijdshirt goed zichtbaar is en of de deelnemer de armband zichtbaar om de pols draagt. Let op losse sieraden of oorbellen. Voor de start geef je nog een korte instructie over het volgen van de rood/witte linten.

Telposten langs het parcours: Je staat op een vaste plek langs het parcours en houdt op papier bij welke deelnemers passeren. Aan het eind van elke wedstrijdklasse word je door de wedstrijdleiding gebeld om te controleren of alle deelnemers zijn langsgekomen. Dit is van cruciaal belang voor de prijsuitreiking. LET OP: Jullie gaan na je instructie mee met een van de groepsleiders van de hindernis-juryleden naar je plek.

Registratie bij finish: Je zit in de jurywagen of staat buiten bij de finish voor registratie van de finishtijden. In de jurywagen gebeurt dit digitaal op een laptop. Buiten worden de tijden handmatig genoteerd. Op aanwijzing van de teamleider kunnen jullie onderling rouleren.

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”INFORMATIE VRIJWILLIGERS SPORTHAL” text_alignment=”left” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Meldtijd: 7:30, melden bij Eric van Holland 

Schermafbeelding 2018-01-26 om 14.09.43

Ontvangst atleten en shirtuitgifte: Je staat bij de shirtuitgiftebalie in de sporthal. Deelnemers melden zich bij je met naam en startnummer. Je controleert dit aan de hand van de startlijsten die ter plaatse liggen en deelt het juiste wedstrijdshirt uit met de bijbehorende armband.

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”INFORMATIE VRIJWILLIGERS CATERING” text_alignment=”left” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Meldtijd: tussen 7:30 en 8:30, afhankelijk van je taak, melden bij Ramon van Beusichem

Schermafbeelding 2018-01-26 om 14.11.21

Wat ga je doen: We zijn, als team, bezig met de volgende zaken:
– In het clubgebouw verzorgen van koffie en thee voor de juryposten voordat zij naar hun hindernis vertrekken.
– Rond de middag uitdelen van een warme hap aan de vrijwilligers.
– Na de wedstrijd in het clubgebouw uitdelen van een warme snack, zodat de vrijwilligers nog energie hebben om de hindernissen af te breken en het terrein op te ruimen.
– Verkoop van koffie, thee, koek, etc. aan de atleten en bezoekers op het start/finish terrein.
– Bemannen van de 3 verzorgingsposten voor de atleten: bij hindernis 13 (op het achterste veld van Landgoed Dijnselburg), bij het Landgoed Oud Zandbergen en bij de finish (op het zwembad terrein).
– Bijhouden/schoonmaken van de buitentoiletten van het zwembad en de douches en toiletten in het clubgebouw van Fit, het opruimen van afval op het zwembadterrein. We doen dit als team. Dus er kan tussendoor worden gewisseld. Ramon zal het team aansturen.

[/content][/efcb-section-event-description][efcb-section-event-description title=”PARKEERWACHT EN VERKEERSREGELAARS” text_alignment=”” title_font_color=”” text_font_color=”” background_color=”” margin_top=”” margin_bottom=””][content]

Parkeerwacht, meldtijd 7:30, melden bij Gert van den Braak

 

Je staat op het Badmeester Schenkpad en zorgt dat atleten en toeschouwers de terrein ingang weten te vinden en hun vervoer op de juiste plaats parkeren. Fietsen mogen in de fietsenrekken voor het zwembad. Parkeren kan in eerste instantie bij de sporthal, op het terrein bij de camping en op de weg langs het hek van de camping. Als deze plaatsen vol zijn moet je atleten doorverwijzen naar de 3 parkeerplaatsen bij de Vollenhove Flat (de ‘Laan van Vollenhove’, net over de snelweg bij de rotonde rechts en dan nogmaals rechts). Bezoekers van het zwembad moeten gewoon door kunnen rijden. Ook moet hiervoor voldoende parkeerplek overblijven. Daarnaast moet de toegangsweg tot aan Fit vrij blijven voor de hulpdiensten (politie/ambulance/brandweer). Bij calamiteiten kunnen jullie, op aanwijzing van Gert van den Braak, worden ingezet voor het ontvangen en doorsturen van de hulpdiensten (ambulance/politie).

Verkeersregelaars, meldtijd 9:00, melden bij Gert van den Braak (zie foto hierboven) Je staat langs bij de ingang van het LOZ terrein of op de Prins Alexanderweg in Huis ter Heide en zorgt dat de atleten veilig deze weg kunnen oversteken. Een oversteekplaats is ter plaatse van een wegversmalling voorzien. De tweede oversteekplaats bevindt zich bij een T-kruising met een parkeerplaats. Wij zorgen voor pylonnen om de oversteekplaats zo goed mogelijk te markeren. We gaan er van uit dat jullie zijn voorzien van de benodigde veiligheidskleding! Zo niet dan hebben wij hesjes beschikbaar.

[/content][/efcb-section-event-description]

Scroll naar boven